اپلیکیشن فراوکلا " سه کلیک تا وکیل" رو نمایی شد/ دسترسی به وکیل با کمترین هزینه و زمان

    
تعداد بازدید: 3844
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
نویسنده خبر :
دسترسی به وکیل و دریافت مشاوره حقوقی بیش از عقد هر قراردادی می تواند از پیامدهای حقوقی و تشکیل پرونده های مختلف قضایی جلوگیری کند.

درحالی بسیاری از مردم بدون توجه به مباحث حقوقی اقدام به عقد قراردادهای مختلف می کنند که با ایجاد بار حقوقی تبعات مختلفی برای آنها به همراه دارد.
از این رو دریافت مشاوره های حقوقی و دسترسی آسان به وکیل یکی از الزاماتی است که برای آشنایی کامل با قوانین و بار حقوقی قراردادهای مختلف ضروری است.
دریافت خدمات حقوقی آنلاین یکی از روش های مشاوره با وکیل است و اخیرا نیز اپلیکیشن فراوکلا " سه کلیک تا وکیل" برای دریافت خدمات حقوقی آنلاین در شیراز رونمایی شد.
امین گندم کار مدیر و ایده پرداز نرم افزار فراوکلا با اشاره به اینکه تقاضاها در بخش ملک و دریاف مشاورهای حقوقی در این زمینه بالا رفته است، عنوان کرد: مشکلات حقوقی در حوزه ملک بسیار زیاد است و باید در بخش‌های مختلف مشابه نیز برطرف شود.
وی با بیان اینکه عدم آگاهی از قوانین عمده مشکلات مردم است، بیان کرد: برای بالا بردن این اطلاعات از وکیل‌های متخصص این حوزه استفاده شده و سایت و اپلیکیشن فرا وکیل طراحی شد تا مردم بتوانند برای مشاوره به وکیل دسترسی داشته باشند.
وی عنوان کرد: این دسترسی با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

گندمکار با اشاره به اینکه استفاده از این اپلیکیشن در مرحله اول رضایت بخش بوده است، خاطرنشان کرد: از آنجا که مشکلات حقوقی مردم در بخش‌های مختلف وجود دارد لذا هر بخش را دسته‌بندی کرده و وکیل متخصص را در هر بخش انتخاب کردیم تا بتوانیم کیفیت و زمان رسیدگی به پرونده‌های حقوقی بالا رود.
گندمکار با بیان اینکه استقبال از این نرم‌افزار تاکنون خوب بوده است، از فعالیت 100 وکیل متخصص در رشته‌های مختلف در این نرم‌افزار خبر داد و گفت: 160 وکیل درخواست همکاری داشته‌اند که در حال بررسی تقاضاها و گزینش آن‌ها هستیم.
وی در خصوص تعرفه ها عنوان کرد: در ۷ دقیقه اول هزینه ۶۵ هزار تومان و ۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی ۱۳۰ ازار تومان است.
به گفته گندمکار در مجموع ۲۷ درصد از حق مشاوره نیز برای سایت است و تمام حق الوکاله در مراحل بعدی به طور کامل مربوط به وکیل خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه در این اپلیکیشن وکیل کارآموز نداریم، یادآورشد: وکیل های عضو این برنامه دارای وکالت پایه یک و حداقل سابقه ۵ سال فعالیت هستند و همچنین رزومه و اطلاعات وکیل مشخص و در دسترس متقاضی است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

گزارش تصویری این خبر

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برگزاری اجلاس رؤسای ...

رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام ...

هوش مصنوعی و کنترل خ ...

استفاده از سامانه‌های هوشمند در ‌شهر شیر ...

رکورد تولید و فروش د ...

مدیرعامل شرکت لعابیران گفت: بعد از شش سال تولید ما ...

پلیس فتای فارس ۲۴ شا ...

رییس پلیس فتای استان فارس گفت: از ابتدای شیوع کرون ...

گزارش استاندار فارس ...

استاندار فارس در ارائه گزارشی از روند اجرای طرح فا ...

ضد عفونی محله برآفتا ...

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از ضدعفونی معابر، ...

ارائه فرش با پایین ت ...

ارائه فرش با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در م ...

نامزد دوازدهمین دوره ...

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ...

پیام تسلیت مدیرعامل ...

مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در پیام ...

نظرات